به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ محمدرضا اخضریان کاشانی در کانال تلگرامی اش نوشت:مشاهده تبلیغات سریال های نمایش خانگی بر تابلوها چندان عجیب نیست اما اینکه سریال شبکه یک تلویزیون از این طریق خود را معرفی کند برای مخاطبان ایرانی تازگی دارد.
شاید ساده ترین پیام ارسالی از چنین تبلیغی این باشد که یا مخاطبان رسانه ملی آنقدر کم شده که برای دعوت مردم به تماشای یک سریال، تبلیغ آن از شبکه های رسانه ملی پاسخگو نیست و چه بسا بزودی شاهد تبلیغ آنها در شبکه های ماهواره ای هم باشیم.
پیام ساده تر از آن هم این است که میان برخی افراد در رسانه ملی با افرادی در شرکت های تبلیغات محیطی ارتباطات دوستانه ای برقرار است و نانی قرض داده شده تا حسابی تسویه شود.
به هر حال هر کدام باشد پیام خوبی نیست اگرچه بسیار روشن و حاوی پیام صریح تری است که مدتهاست فریاد اهل فن و علاقه مندان به سرنوشت رسانه ملی را درآورده است.
نظر شما